PRACA SKONCETROWANA NA TREŚCIACH
Sprzedażowy AUDYT TREŚCI
Lęk przed pisaniem?
Boisz się, że tekst nie zadziała jak powinien? Że to, co chciałaś/-eś przekazać będzie niezrozumiałe dla odbiorców? Że treść roi się od błędów,
a zdania nie składają się jak powinny?
Potrzebujesz spojrzenia z zewnątrz na treści, które tworzysz?
A może jesteś wolna/wolny od lęków, ale potrzebujesz tzw. „drugiej pary oczu”, która obiektywnie spojrzy na Twoje treści i podpowie, co i jak można zmienić, by komunikat działał jeszcze lepiej?
Twoje treści nie sprzedają?
Męczy Cię, że Twoja strona www nie sprzedaje? Masz stronę www,
ale czujesz, że mogłaby jeszcze efektywniej komunikować Twoją ofertę? Chcesz, by treści na Twojej stronie były najlepszym możliwym zaproszeniem do skorzystania z Twoich produktów/usług?
Wprowadzasz na rynek nowy produkt/usługę?
Pracujesz nad komunikacją nowego lub szczególnie ważnego dla Ciebie produktu/usługi
i chcesz zadbać o to, by dopracować komunikaty w najmniejszych możliwych szczegółach? Sprzedażowy AUDYT TREŚCI to wsparcie w konstruowaniu komunikatów, które pomogą Ci osiągać cele.
Jak przebiega audyt?
Lęk przed pisaniem?
Boisz się, że tekst nie zadziała jak powinien? Że to, co chciałaś/-eś przekazać będzie niezrozumiałe dla odbiorców? Że treść roi się od błędów,
a zdania nie składają się jak powinny?
Potrzebujesz spojrzenia
z zewnątrz na treści, które tworzysz?
A może jesteś wolna/wolny od lęków, ale potrzebujesz tzw. „drugiej pary oczu”, która obiektywnie spojrzy na Twoje treści i podpowie, co i jak można zmienić, by komunikat działał jeszcze lepiej?
Twoje treści nie sprzedają?
Męczy Cię, że Twoja strona www nie sprzedaje? Masz stronę www,
ale czujesz, że mogłaby jeszcze efektywniej komunikować Twoją ofertę? Chcesz, by treści na Twojej stronie były najlepszym możliwym zaproszeniem do skorzystania
z Twoich produktów/usług?
Wprowadzasz na rynek nowy produkt/usługę?
Pracujesz nad komunikacją nowego lub szczególnie ważnego dla Ciebie produktu/usługi
i chcesz zadbać o to, by dopracować komunikaty w najmniejszych możliwych szczegółach? Sprzedażowy AUDYT TREŚCI to wsparcie w konstruowaniu komunikatów, które pomogą Ci osiągać cele.
Jak przebiega audyt?
1. Rozmowa
wstępna
Omawiamy Twoje potrzeby i oczekiwania, ustalamy zakres treści objętych audytem.
2. Audyt treści
Przeprowadzam audyt treści w zakresie ustalonym w trakcie rozmowy wstępnej.
3. Omówienie audytu
Spotykamy się ON-LINE i omawiamy audyt. Skupiamy się na celach zdefiniowanych w trakcie rozmowy wstępnej, rozmawiamy także o aktualnej sytuacji komunikacyjnej i możliwych kierunkach zmian: co dziala?, co mogłoby działać lepiej? jakie zmiany warto rozważyć? jak modyfikować komunikaty, by jeszcze lepiej działały na rzecz założonych celów? czego unikać? co warto wprowadzić?.
BONUS: rekomendacje komunikacyjne
Do 2 dni roboczych po audycie otrzymujesz ode mnie plik PDF ze spisanymi kluczowymi rekomendacjami komunikacyjnymi – opartymi o wnioski z audytu, pomagającymi Ci tworzyć w przyszłości jeszcze lepsze treści.
jakich treści dotyczy audyt?
Audyty przeprowadzam m. in. dla:
stron www i landing page’y
treści kampanii sprzedażowych w social mediach
katalogów produktowych, broszur, wydawnictw
materiałów reklamowych
Na czym bazuję?
moje doświadczenie, z którego możesz skorzystać
Od ponad 14 lat zawodowo zajmuje się komunikacją: w biznesie, w sprzedaży, marketingu i HR i w projektach business&culture. Filologiczne wykształcenie pomaga mi efektywnie pracować z tekstami, a działanie (ze) słowami nieodmiennie mnie fascynuje. Wspieram indywidualnych twórców i firmy w tworzeniu treści, zachęcam do wykorzystywania w komunikacji empatii i mocy dobrych pytań, pomagam komunikować efektywnie i nie strzelać sobie językiem w stopę.
GALLUP® CliftonsStrenghts
1. Strateg
2. Odkrywczość
3. Zbieranie
4. Intelekt
5. Wizjoner
Insights Discovery®
Motywator Inspirator
SPRZEDAŻOWY AUDYT TREŚCI
Umów audyt
Zadbaj o to, by treści które tworzysz działały na Twoją korzyść.
Sprzedażowy AUDYT TREŚCI
Koszt audytu ustalany jest indywidualnie - w zależności od zakresu i złożoności treści.- • Diagnostyczną rozmowę wstępną, w trakcie której ustalimy zakres audytu i treści nim objęte.
- • Audyt treści przeprowadzony w odniesieniu do celów zdefiniowanych w trakcie rozmowy wstępnej.
- • Omówienie audytu w formie spotkania ON-LINE.
- • BONUS: w ciągu max. 2 dni roboczych otrzymasz plik PDF z rekomendacjami komunikacyjnymi, które pomogą Ci tworzyć jeszcze lepsze treści w przyszłości.
chcesz umówić audyt? masz pytania dotyczące audytu?
Napisz do mnie lub zadzwoń
M: edyta@oswoicsprzedaz.pl T: + 48 793 310 490
Copyright © 2021. Oswoić Sprzedaż