Dołącz do Oswoić Sprzedaż CREATIVE LAB!
Praca w kameralnej grupie
(10-12 osób)
Aż 14 godzin spotkań
(10 godzin warsztatów i 4 godziny Q&A)
Wiedza, praktyka i empatyczne wsparcie
(o sprzedaży będziemy mówić bez militarnej metaforyki i języka rodem z „Wilka z Wall Street”)
I
Zdefiniujesz i opiszesz esencję Twojej marki.
Zbudujesz strategię marki i strategię sprzedaży.
Dowiesz się, jak wcielić strategie w życie i zwiększać sprzedaż w Twoim biznesie.
II
Zmapujesz otoczenie rynkowe i nauczysz się, jak wykorzystywać tę mapę w procesie sprzedaży.
Dowiesz się, jak lepiej poznać własnych klientów i jak mówić do nich tak, by nie chcieli puszczać Twoich słów mimo uszu.
III
Wypracujesz model sprzedaży, który będzie zgodny z Twoimi wartościami.
Przekonasz się, że można sprzedawać w zgodzie ze sobą, z szacunkiem do siebie i do klienta.
Poznasz sposoby na to, jak nie zatracić siebie w sprzedaży.
IV
Stworzysz dla Twojej marki kluczowe treści (key messages), które wesprą Cię w komunikacji teraz i w przyszłości.
Nauczysz się, jak nie strzelać sobie językiem w stopę i jak komunikować by osiągnąć założony efekt.
I. Brand Key Model: wprowadzenie – dlaczego warto i jak zrobić z niego użytek w Twoim kreatywnym biznesie?
II. Analiza rynku: w czyim otoczeniu i z kim? Mapowanie konkurencji i sieci wsparcia.
III. Klient w centrum: Buyer Persona, Customer Journey, badanie potrzeb, testowanie, wykorzystywanie feedbacku.
IV. Insight: co oznacza często wykorzystywane przez agencje reklamowe pojęcie, do czego Ci się przyda i jak z nim pracować?
V. Korzyści: jak je definiować i opisywać, jak nie strzelać sobie językiem w stopę i nie robić z osławionego języka korzyści karykatury?
VI. Osobowość, wartości i wiarygodność marki: jak tworzyć markę spójną z Twoimi wartościami, budować wiarygodność i wyróżnić się na rynku.
VII. Esencja Twojej marki: jak ją uchwycić i jak zrobić z niej użytek.
VIII. Strategia sprzedaży: jak ją zdefiniować i przełożyć na praktykę?
IX. Strategia sprzedaży i strategia komunikacji: jak efektywnie planować komunikację marki?
X. Rozwój produktu: na co warto zwracać uwagę po wdrożeniu strategii sprzedaży i komunikacji (analityka, trendy, elementy design thinking).
XI. Last but not least – gdzie w tym wszystkim jestem ja? Jak sprzedawać w zgodzie ze sobą, dbając o własny dobrostan?
Ten 4-tygodniowy program jest dla Ciebie, jeśli:
• Prowadzisz własną firmę i chcesz sprzedawać więcej.
• Chcesz sprzedawać w zgodzie z własnymi wartościami, z szacunkiem dla siebie i klienta.
• Masz dość militarnej metaforyki w szkoleniach sprzedażowych i tekstów rodem z „Wilka z Wall Street”. Zależy Ci na empatycznym wsparciu w rozwoju sprzedaży.
• Chcesz pracować na konkretach: stworzyć strategię sprzedaży dopasowaną do potrzeb Twojego biznesu i treści, które realnie pomogą Ci sprzedawać.
• Zależy Ci na konstruktywnym feedbacku i przestrzeni, którą daje praca w małej grupie.
Spotykamy się od 29 maja do 21 czerwca 2023. Jeśli nie będziesz mogła uczestniczyć w spotkaniach na żywo - nie straconego! Otrzymasz dostęp do nagrań i pokoju Google Chat, w którym będziesz mogła wymieniać wiadomości z innymi uczestniczkami Labu.
10 godzin warsztatów + 4 godziny Q&A: jeśli nie możesz uczestniczyć na żywo, nic się nie martw - otrzymasz nagranie, które będziesz mogła odtworzyć do 90 dni od zakończenia kursu.
Spotykamy się co tydzień na 2,5-godzinnym warsztacie, na koniec tego samego tygodnia na sesji Q&A omawiamy pytania, które pojawiły się w Waszych głowach po zakończeniu warsztatu.
W Labie dowiesz się, jak wdrażać wiedzę w życie - teorię zawsze przekładamy na praktykę.
Pracujemy w oparciu o narzędzia Google.
Spotykamy się na Google Meet.
Czatujemy na Google Czacie.
Mamy wspólną przestrzeń dysku Google Drive do współdzielenia plików, nad którymi pracujemy.
Oswoić Sprzedaż Creative Lab rozpoczynamy 29 maja 2023 r. Spotykamy się dwa razy w tygodniu: w każdym tygodniu raz na 2,5-godzinne spotkanie warsztatowe i raz na godzinne Q&A . Spotkania potrwają do 21 czerwca. Spotkamy się w tym czasie aż na 10 godzinach warsztatów i 4 godzinach Q&A wg następującego harmonogramu:
29 maja, PONIEDZIAŁEK, godz. 18:00-20:30: otwarcie Labu, pierwsze spotkanie warsztatowe (2,5h)
31 maja, ŚRODA, godz. 18:00-19:00: Q&A na żywo (1h)
5 czerwca, PONIEDZIAŁEK, godz. 18:00-20:30: spotkanie warsztatowe (2,5h)
7 czerwca, ŚRODA, godz. 18:00-19:00: Q&A na żywo (1h)
12 czerwca, PONIEDZIAŁEK, godz. 18:00-20:30: spotkanie warsztatowe (2,5h)
14 czerwca, ŚRODA, godz. 18:00-19:00: Q&A na żywo (1h)
19 czerwca, PONIEDZIAŁEK, godz. 18:00-20:30: spotkanie warsztatowe (2,5h)
21 czerwca, ŚRODA, godz. 18:00-19:00: Q&A na żywo (1h)
*Na ostatnim spotkaniu zaplanowałam dla nas fakultatywną, dodatkową godzinę na zamknięcie procesu – mam nadzieję, że znajdziesz czas, by uczestniczyć w naszym wspólnym podsumowaniu doświadczeń z 4-tygodniowej pracy.
Nazywam się Edyta Skoryna. Komunikacją zajmuję się od ponad 15 lat. Pracowałam m. in. dla takich marek jak British Council, Lorenz, Mastercard, Multikino, iCEA Group. Doświadczenie w sprzedaży, marketingu, zarządzaniu projektami i rozwoju produktu wykorzystuję, by pomagać twórczym biznesom Oswoić Sprzedaż.
Pracuję m. in. z edukatorkami, artystkami, autorkami książek, terapeutkami. Projektując wspierające procesy oswajania sprzedaży robię użytek z kilkunastoletniego doświadczenia zawodowego – wykorzystuję to, czego się nauczyłam, by pomagać kreatywnym właścicielkom biznesów tworzyć komunikację, która wspiera sprzedaż.
Uczę, jak sprzedawać w zgodzie ze sobą, z szacunkiem do siebie i klienta. Wierzę, że w biznesie efektywność i empatia mogą iść w parze i tę wiarę wcielam w życie pomagając moim klientkom z twórczą satysfakcją rozwijać sprzedaż.
Edyta Skoryna
GALLUP® CliftonsStrenghts
1. Strateg
2. Odkrywczość
3. Zbieranie
4. Intelekt
5. Wizjoner
INSIGHTS DISCOVERY®
Motywator Inspirator
PAKIET STANDARD
959 zł BRUTTO
W cenie otrzymujesz:
10 godzin warsztatów
4 godziny Q&A.
PAKIET PRO
1429 zł BRUTTO
W cenie otrzymujesz:
10 godzin warsztatów
4 godziny Q&A.
„Edyta ma odwagę mówić i robić rzeczy, które są niełatwe, ale niesamowicie potrzebne, żeby Twój biznes przestał być hobby, a zaczął generować regularne zyski. Robi to nie tylko profesjonalnie, ale przede wszystkim empatycznie i delikatnie. To niesamowite połączenie dające niesamowite rezultaty.”
ANNA OLESIEWICZ, Psychoterapeutka
„Z pełnym przekonaniem polecam panią Edytę Skorynę do współpracy wszędzie tam, gdzie kultura łączy się z biznesem, oraz tam, gdzie kultura potrzebuje wsparcia kompetentnych, otwartych na świat i ludzi osób.”
GRAŻYNA TORBICKA, Dziennikarka, Krytyczka Filmowa, Dyrektor Artystyczna Festiwalu Filmu i Sztuki Dwa Brzegi
„Dzięki Tobie jakoś tak miękko wylądowałam zeszłej wiosny, nabrałam też dystansu i większej świadomości tego, co robię. Sprzedaż idzie cały czas w swoim tempie. Najczęściej ludzie kupują zestaw książek, czyli tak jak chciałyśmy.”
VIOLA GRZELKA, Autorka książek „Mamucie Przysmaki”
Czy otrzymam fakturę VAT za Lab?
Tak, wystarczy, że składając zamówienie podasz dane do wystawienia faktury.
Jak długo będę mieć dostęp do nagrań?
Przez 90 dni od daty zakończenia Labu.
Co jeśli nie będę mogła uczestniczyć w spotkaniach na żywo?
Otrzymasz nagrania spotkań/ Nagrania będą dostępne aż przez 90 dni od zakończenia Labu.
Czy w pakiecie PRO trzeba wykorzystać obie godziny konsultacji za „jednym zamachem” czy można po godzinie?
Jak najbardziej możemy się spotkać dwa razy po godzinie.
Jaka jest liczebność Grupy?
Maksymalnie 12, minimalnie 10 osób.
Co decyduje o rezerwacji miejsca w grupie? Czy liczy się kolejność zgłoszeń?
Maksymalnie w Labie może wziąć udział 12 osób. Decyduje kolejność wpłat. Po dokonaniu wpłaty proszę o przesłanie potwierdzenia na kontakt@oswoicsprzedaz.pl
Czy będzie lista rezerwowa na kolejny termin?
Tak, jeśli nie uda Ci się zarezerwować miejsca w grupie, która startuje 29 maja – daj znać. Będę tworzyła listę osób chętnych na kolejny termin.
Nie znalazłaś odpowiedzi na swoje pytanie?